dinsdag 29 oktober 2013

Kerstlaars met DT dag



Hallo lieve bloglezers,

Jullie hebben vast wel voorbij zien komen dat we onlangs onze eerste Sandra's Scrapshop DT-dag hebben gehad. Sandra en Chantal kwamen bij mij op visite en vanaf het eerste moment klikte het goed :D En zo lief: van Chantal kregen we een hele mooie orchidee in een hele hoge vaas en van Sandra kregen we een High Tea cadeau! Wat waren dat super verassingen zeg!
 
Maar eerst thuis onder het genot van een lekker kopje thee en een taartje, gezellig zitten kletsen en tjonge wat vloog de tijd om! Snel naar boven waar ik mijn hobbykamer laten zien en zijn we een begin gaan maken met de kerstlaars die ik al eens eerder gemaakt had. Toch wel één van mijn favorieten projectjes!
Door alle gezelligheid en babbelmomenten was het al heel snel tijd geworden om richting onze High Tea te vertrekken. Gelukkig hadden we wel voor elkaar gekregen om de kerstlaarsjes in elkaar te zetten ;p Afgesproken was dat we ze thuis af zouden maken.

Nou en dat is gelukt hihihi! Ik heb mijn kerstlaars bekleed met een restje wit harig bont (wel nep hoor ;p) De twee Tilda's zijn ingekleurd met Copics en de koekjes zijn bewerkt met wit Enamel Accents die ik gewonnen had bij Oma Dee. Heel grappig materiaal is dit, want er komt een heel fijn streepje  parelmoer-achtig materiaal op je werkje wat iets verdikt er op komt te liggen.

Ik heb m'n denneappeltjes gemaakt met de LR0162 van Marianne Design, de swirl is van Cheery Lynn B117S, de dennetakjes ook van Cheery B146, de Helleborus heb ik gesneden met mij Sil. Verder wat kersjes, lint en gesp toegevoegd en is de banner een eigen tekst gemaakt.

Ik ben super blij met mijn resultaat en ook deze staat te pronken op mijn plankje. Dit is nou  weer zo'n gevalletje "kan het niet weg doen" hahaah!

Wat ik ook super gaaf vind zijn de resultaten die Chantal en Sandra hebben gemaakt! Helemaal leuk en je moet ook zeker even hoppen hoor :D

Tot de volgende blog keer weer :D

WOEHOEE!!! I have won at The Ribbon Girl!!!!

http://ooh-la-la-creationschallenges.blogspot.no/

14 opmerkingen:

Jopie zei

Wauw wat een schitterende laars super gemaakt en gedecoreerd.
groetjes jopie

LottesCards zei

Wat een super creatie is dit weer zeg!!! Ik ben helemaal fan van je, dat weet je hé!? Liefs!!!

corryskaart zei

hoi karin
mijn mond viel open bij dit prachtige project waar zeker heel wat tijd in is gaan zitten, maar dan heb je wel iets geweldigs!!!!!!
groetjes van corry

Mar Knutsel zei

Wat een ontzettend leuke laars,staat vast erg gezellig.

Groetjes Marian

Tania zei

What a stunning creation this is such a neat project Love it!

jolanda zei

leuke creatie

Wil Frutsel zei

Dit is de 3e laars die ik voorbij zie komen. Ik zou geen keuze kunnen maken, zijn alle 3 prachtig. liefs Wilma

Dora zei

prachtig!!!

Ribbon Girl zei

What a gorgeous Christmas boot you have made - so much fun I'm sure it will become the centrepiece - such a clever idea! thanks for joining in with the Ribbon Girl Magnolia Only Challenge, Mary x

Lenie zei

wat een schitterende creatie zeg.
groeten Lenie

Jane zei

This is incredible! Love how you made Tilda's heart into a gingerbread one and love your hellebores too! Congratulations on your win. Hugs, Jane x

Alli Devine zei

Loving the gingerbread hearts (one of my personal favourite treats at Christmas iced Gingerbread)Gorgeous project. Thanks for joining our food and/or drink challenge at Ooh La La Creations

Alli Dx

Wendi zei

Wow this is stunning
Thank you so much for sharing with us at ooh la la this week
Happy Crafting

cornelie zei

Kwam via Sandra"s Scrapsels bij jou:), wat een fantastische laars Karin!!! Schitterend!!!
Ben ik er brutaal als ik vraag waar je deze gevonden hebt, zoek nl. al dagen op internet maar kan hem helaas niet vinden:( Groetjes, Cornelie