vrijdag 1 februari 2013

Eerste challenge bij Magnolia Christmas Challenge

 

Hallo allemaal!

Zo leuk: vandaag start de eerste challenge van Magnolia Christmas Challenge. En de eerste challenge is eenvoudig:


Challenge #01
De opdracht:
- Alles mag zolang het maar duidelijk een kerstkaart is!!!!
- Everything goes as long as it's a Christmascard!!!
- Gebruik een magnolia stempel
En de sponsor is:



Dit is mijn creatie:
 

Ik heb een window kaart gemaakt. Een doorkijkje met twee "schermpjes" waardoor je een 3D effect creëert. De schermpjes kan je er makkelijk uithalen zodat je de kaart dicht kan klappen en makkelijk kan verzenden. Want dat was toch wel een probleem om al die mooie creaties op de post te doen. In de brievenbussen zit rond die tijd zo'n verklein sleuf... waardeloos! Met deze kaart in ieder geval geen last van hihih!


Aardig wat kleurwerk kan ik je zeggen: Heerlijk! Ik heb me eens flink uit kunnen leven en voor je het weet is dan zo'n avond weer voorbij. Ik heb mijn Flex en mijn Copics gebruikt.
 
De kerstbomen, de randen van de deur en lantaarns, de bergjes sneeuw op de grond en de bontrandjes heb ik bewerkt met Glitter snow. Daarover heen heb ik wat glitterlijm gedaan om het iets meer  te laten glitteren. 
 

Ik heb van mijn blogvriendinnetje Lotte wat kreukellint gekregen en deze bewerkt met Distress Ink Tumbled Glass. Op haar blog vind je tekst en uitleg hoe je dit kreukellint mooi kan bewerken. Het lint is verkrijgbaar bij AnMa. Aan het lint heb ik een charm gehangen.
 
 

Hier boven kan je goed zien hoe de kaart is opgebouwd. Onder zie je het resultaat als je één schermje weg haalt.

Willen jullie ook de kerstdrukte voorkomen? Doe gezellig mee met onze challenges!! Onze eerste challenge loopt af op 14 februari. Kom snel een kijkje nemen op ons challengeblog want daar vind je hele mooie voorbeelden van onze teammembers! Veel freubel plezier en succes met de challenge!

Yeah!!! In de top 3 bij Marvelous Magnolia Challenge en prijs gewonnen bij GEWE-hobby!!!





35 opmerkingen:

Marjan zei

Wow, wat een supermooie creatie is dit, prachtig gedaan!!

Tineke zei

Wat superleuk gemaakt Karin ziet er weer schitterend uit!

Groetjes Tineke

corryskaart zei

hoi karin
wat een pracht van een creatie! zo gaaf om naar binnen te gluren:-)) is dat patroon ergens te vinden?
lijkt mij een hele uitdaging om daar iets van te maken!
groetjes van corry

Irene zei

WOW wat een beauty Karin, het is maar goed dat jij in het DT zit whahaaaaaaa!!

xx Irene

Neline zei

wat prachtig gemaakt zeg!!! Ziet er echt schitterend uit.
groetjes
Neline

marja zei

Ooooh karin wat een super, super gave creatie!!

Lieve groetjes Marja.

marja zei

Ooooh karin wat een super, super gave creatie!!

Lieve groetjes Marja.

Karin zei

Prachtig Karin! Wat een ontzettend leuk modelletje.

Fijn weekend, gr. Karin

celia zei

Geweldig mooi!!!!!

miriam zei

wauw wat een schitterende creatie
gr miriam

HenP Produkties zei

Hoi Karin, wat een kunstwerkje weer zeg. Echt heel mooi en wat een mooi kleurwerk. Ik vind dat krinkellint ook zo leuk, ga kijken of ik die AnMa kan vinden...

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

LottesCards zei

Ow, hij is weer schitterend!!! En geweldig hoe je het lint hebt verwerkt ;-) Leuk werk hé? En zo super om te zien hoe je al die verschillende stempels hebt gecombineerd!!! Super!!!

Ik ga mijn best doen om mee te doen hoor! Gelukkig heb ik niet zoveel kerstkaarten nodig, lol! Dus zal ik niet iedere keer mee hoeven te doen.... Maar ik vind het idee super!!!

Liefs

Anita Meijer zei

Wat een kunstwerkje heb je weer gemaakt Karin, wat is die supergaaf geworden. Echt top weer.
Liefs van Anita

Rachel zei

Prachtig! Dat heb je weer mooi gemaakt Karin! xx

Anja zei

Wat een schitterende kaart.

Lieve gr

Annamaria zei

Wat een mooie creatie is dit.Echt een plaatje en prachtige details.Lijkt me best moeilijk om te maken maar het ziet er geweldig uit.

Groetjes Mia

Sarah - Crea S zei

Weer een prachtige creatie!
Ik zit hier iedere keer weer op m'n stoel met open mond!!
Je heb't zo een mooi kleuren gebruikt en je Magnolia's zijn weer super gekleurd...
Volgens mij kom ik niet uitgepraat over hoe geweldig ik je kaartje weer vind, dus ik ga afronden ;)!
Ik kijk erg uit naar je volgende kaart of project!

Cindy zei

Dat is echt een hele mooie en leuke kaart!

jolanda zei

je creatie ziet er fantastisch mooi uit

Hanny zei

OOO Wat geweldig mooi weer, hier heb je heel wat uurtjes in gestoken en het resultaat mag er zijn, schitterend.
fijn weekend, liefs Hanny♥

M!R zei

It's so beautiful! You're amazing!!!

Antoinette Voorn zei

Wowww schitterend!

Gr Antoinette

Dora zei

prachtige tafereeltje!!!

Babette zei

Wat een schitterend kaartje, heel mooi gemaakt.
Groetjes Babette

Dina zei

wauh ee prachtige kaart net een schilderij je raakt niet uitgekeken

Humartine zei

Karin wat een schitterende kaart is dit , alles klopt als je kijkt naar die ene magnolia die buiten loopt zogezegt die heeft zelfs sneeuw onder zijn schoen , het is prachtig , gr Humartine

Durvina zei

Ohh wat een prachtige creatie, ik blijf kijken......

groetjes, Durvina

Christa zei

Wat een prachtige creatie , Karin !! Een hele gave binnenkomer zo bij onze 1e challenge .... En wat een hoop kleurwerk ! groetjes , Christa.

Marlies zei

Een schitterende kaart! Wat een leuk model! Ook geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

DOROTHY MADEREEL zei

Hoi meis,

Wat een geweldige creatie heb je gemaakt. Echt super mooi. Ik heb hem al van alle kanten bekeken en dat moet een heleboel werk geweest zijn. Fijn dat je meedoet bij ons bij Marvelous Magnolia en graag tot een volgende keer en succes met de verloting enz.
lieve groet van mij
Dorothy

Suzi Mac zei

Hi Karin, this is a beautiful card, wonderful design and such a sweet Tilda and Edwin. Love the scene that you've created. Thank you for joining us at Midweek Magnolias.
Hugs
Suzi

Fleur zei

A real stunner of a card. Thanks for sharing with us at Marvelous Magnolia
HUGZ Fleur xXx

Debbie zei

Wow, what an amazing window card.So beautiful.Great attention to detail.Awesome.Thanks for joining in with us over at Sparkles Christmas Challenge.Good luck.Hugs Debbie x

Astrid zei

Wowww, dit is wel heeeeeel erg mooi zeg, prachtige details, super !

liefs Astrid

Made by Janet zei

Hoi Karin,

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt voor onze challenge op Ge-We Hobbychallenge !!

Groetjes Janet