woensdag 12 september 2012

Merry Christmas

Lieve lezers,

Ik ben begonnen... Nu de Winterfair in november in de agenda staat en ik gelukkig  nog even de tijd heb om voorbereidingen te treffen, ben ik begonnen met mijn eerste kaartenreeks. Ik dacht: laat ik het eens proberen om met één kleur mijn stempel in te kleuren. Ik heb al eens eerder getracht om dat met bruine markers te doen maar was er niet tevreden over. Dus heb ik het geprobeerd om het met de Derwent potloden te doen en wow! ik ben zo trots :D


En het ging zo vanzelf!! Grappig is dat ik de kleurtechniek van de markers toegepast heb met de potloden en door niet te veel met de alcohol uit te wasemen kreeg ik de juiste schaduwcombi. Toch is het de eerste en kan het altijd beter. Tips zijn dan ook van harte welkom :D

 
Ik wil een hele reeks maken met deze kleurencombi  en ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Normaliter ben ik veel met kleur bezig maar heel eerlijk: ik geloof dat ik een nieuwe liefde erbij heb hihihi! Het enige jammere is dat de foto's niet het realistische resultaat geven.
Ook dat blijf ik proberen ;p


Lieve groet,







29 opmerkingen:

ffenneke zei

Wow wat een mooi resultaat. Ik heb het ook geprobeerd, maar bij mij zag het er echt niet zo mooi uit (eigenlijk helemaal niet mooi).
Vindt het een superkaart!
liefs Fenneke

jacqueline zei

Nog beter????......deze is al ZOOO SCHITTEREND.
Wow zeg, denk dat de mensen straks niet meer bij je kraampje weg te slaan zijn.

Kijk nu al uit naar je volgende kaarten.

Groetjes Jacqueline

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje.
een echt kunstwerkje

Fieneke zei

Wauw, suuuuper gaaf. Ik vind dit erg mooi! Ga door met je nieuwe liefde! Geweldig gedaan. Zelfs t gezichtje in diezelfde tinten, bloemen ed helemaal in de kleur. Je mag er trots op zijn.
Groetjes Fieneke

Maris zei

geweldiggg echt heel mooi hoor

GerJanne zei

Hoi Karin,

prachtig!!!Ik heb gen tips voor je, hoor. Het is gewoon een plaatje. En als ik dat uit de foto's al opmaak, kun je nagaan hoe het er in het echt uitziet!

GerJanne

Sandra zei

Wauw zeg echt mooi!!!!!
Groetjes Sandra

Dora zei

wow...wat schitterend gedaan om in één kleur te kleuren.
prachtige kaart in zijn totaliteit, Super.
groetjes

Jolanda zei

Wat een mooi effect geeft het . . .prachtig hoor!

DOROTHY MADEREEL zei

Dat is geweldig goed gelukt zeg. Echt mooi in die verstilde beige tinten.

lieve groet Dorothy

Elise zei

Ik vind em supergaaf, Karin!! Het lijkt net of je je kaart in sepia hebt gefotografeerd....Het ziet er prachtig uit!! En een heel erg leuk idee...Toppie hoor!!
Groetjes Elise

HenP Produkties zei

Hoi Karin,
Ja hoor!! En dat voor de eerste keer??? Hartstikke mooi gewoon. Ik vind het schitterend en kijk uit naar de volgende in deze reeks..

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

corryskaart zei

hoi karin
nou ik vind je kaart super geworden erg mooi in die kleur!
groetjes van corry

corryskaart zei

hoi karin
vind je kaart geweldig mooi geworden en dat in een kleur,super!
groetjes van corry

Tineke zei

Wauw is je heel goed gelukt Karin, wat een schitterende kaart, toppertje!

Groetjes Tineke

LottesCards zei

Wat een schitterende kaart! Je kleuren is echt schitterend en ik ben dol op deze kleurtjes, daar hou ik van!

Maar waar is alle drukte gebleven? De zelfgemaakte bloemen? En al die details?

Ik vind het heus mooi!!!Prachtig zelfs! Maar niet zo Karin-achtig...

Liefs Lotte

Rachel zei

Dit geeft inderdaad een prachtig effect....chique hoor! Ik heb het zelf al geprobeerd met zwart/wit, zal het nu zeker ook eens met bruin gaan proberen!

Cordine zei

Kaart is schitterend!
Groetjes
Cordine

Anita Meijer zei

En of je trots mag zijn Karin, wat is dit prachtig romantisch geworden, helemaal super gedaan. Ik hou ervan.
Groetjes van Anita

Ans S. zei

Heel goed gelukt kleuren in één kleur, verder ziet je kaart er ook geweldig mooi uit.

Groetjes Ans

Christa zei

Hoi Karin , wat een prachtig resultaat !! Ik ga het ook zeker eens proberen. Bedankt ook voor het meedoen bij DML. Christa.

HenP Produkties zei

Hoi karin,
Daar ben ik weer!!! Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij DML!!!
Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

Anne-Elise zei

Wow, Karin! Your card is gorgeous! Love the beautifully colored image and all the soft colors! Great work!

inge zei

Wat een schitterend resultaat Karin!! Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

* Üla * zei

Wat een mooie en sfeervolle kerstkaart is het geworden.
Bedankt ook voor het meedoen bij DML. groetjes Ula

Anne zei

Oh this is just gorgeous Karin! Love the carde, love the image and the LO is fabulous - as is your colouring! Thank you for sharing with Midweek Magnolias :o) xx

Babette zei

Wow, dit is echt fantastisch. En dat met 1 kleur. Echt super mooi gedaan.
Groetjes Babette

Suzi Mac zei

Wow!! Karin, what a beautiful Christmas card you have made, lovely design, colouring and detailing. Thank you for joining us at Midweek Magnolias this week. Good luck.
Hugs
Suzi x

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Karin! Bedankt voor het meedoen met de challenge van Simply Magnolia.